2016 m. kovo 22 d., antradienis

Ryto rutina mokyklai

6:00

Atsibundu, būnu dažniausiai labai pavargusi, nes nueinu miegoti labai vėlai. Mano mama atsikelia labai anksti, todėl kaip aš atsikeliu jau užuodžiu pusryčių aromatą. Jis mane ir paskatina atsikelti.

6:05

Atsikėlusi nueinu į vonią, palendu greitai po dušu. Tada apsivalau veidą (jeigu norite sužinoti kokias priemones naudoju, praneškite tai komentaruose) ir einu rengtis. Aprangos aš niekada nesusiruošiu iš vakaro, nes pamirštu. Taigi turiu ieškoti jos dabar.

6:40

Jau apsirengusi nueinu pusryčiauti, mama visą laiką pagamina kažką skanaus. Dažniausiai išgeriu kelis puodelius arbatos, arba kartais net kavos. Man labai patinka kava. Pas mus miestie yra parduotuvė „Coffee Hill“ . Joje tikrai apsilankau bent kartą į dieną. Mano mėgstamiausia kava yra vanilinė latte.


6:55

Greitai apsirengiu striukę, užsidedu šaliką, užsimaunu batus, pasiimu kuprinę ir išlekiu į stotelę. Manęs tėvai neveža į mokyklą. Netoli namų yra stotelė, todėl turiu važiuoti autobusu. Taigi tokia yra mano ryto rutina mokyklai.
P.S nepamirškite palikti savo nuomonės komentaruose ! :)
 

2 komentarai:

  1. Paprastai aš nemėgstu tokio tipo įrašų tinklaraščiuose, tačiau man kažkuo patiko Tavo rašymo stilius - toks paprastas... :3

    AtsakytiPanaikinti