2016 m. kovo 27 d., sekmadienis

Mano siaubingo penktadienio istorija

Negaliu patikėti, kad tokia diena iš tikrųjų nutiko:

Taigi mano diena prasidėjo ne mano namuose, o mano geriausios draugės. Aš nakvojau pas ją, nes mes ketvirtadienį žiūrėjome filmą vardu „Lojalioji“ ir ji labai norėjo, kad likčiau. Atsikėlusi maniau, kad šita diena bus tikrai puiki. Nuėjome mes pavalgyti į „Hesburger“ (žiauriai dievinu mėsainius ;) ) ir tada aš išvažiavau namo. Taip pat buvau susitarusi su kita savo drauge, kad po pietų susitiksime pas ją. Taip ir padarėme. Buvo iš pradžių smagu, mes vaikščiojome, o po to nuėjome į sodą. Ten šnekėjomės apie savo visą gyvenimą. Ir staiga jos didelis šuo atitrūko nuo grandinės, man visas gyvenimas pralėkė pro akis kaip aš pamačiau, kad jis bėga link manęs. Aš pradėjau nuo jo bėgti, bet šunys būna labai greiti. Taigi jis man įkando į koją, ją vis dar man labai skauda ir įkandimas pamėlynavo. Tada aš pamačiau, kad netoli manęs yra aukštas pakilimas, taigi aš ant jo užšokau, ir šuo manęs nepasiekė. Mano draugė taip pat labai išsigando. Todėl ji jį bandė pašaukti pas save, nes vis dėlto ten jos šuo ir jis jos nekanda. Ji tada savo šunį dar stipriau pririšo, o mane palydėjo namo. Labai bijojau nulipti nuo tos pakylos. Galbūt jis man ir nebūtų įkandęs, jeigu aš nebūčiau nuo jo bėgusi. Nežinau ką būčiau dariusi, jeigu pakilimo nebūtų, nes ir mano draugė pati nelabai sutramdo savo šunį. Taip ir susigadino mano diena.

P.S man įkandimą labai skauda, tai galbūt galite pasiūlyti kokį kremą, kad man padėtų ? :)

6 komentarai:

  1. Vajezau, aš labai bijau didelių šunų ir viską skaityti man buvo dar kraupiau, nei kad tau ten būti. Labai užjaučiu, kad tau teko tai patirti, sveik. ;-(

    Tave taip pat su Jėzaus prisikėlimo diena!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Joo... Ir as.. 😁 O mano kaimynai juos laiko pulkais😭

      Panaikinti
    2. Ačiū ir užuojautą, pasistengsiu pasveikt :/

      Panaikinti
  2. Užuojauta... aš irgi laaabai bijau didelių, palaidų šunų, kurie puola mane, net jei tik loja jau noriu būti kuo toliau nuo jo. Tačiau tas jausmas, kai aš myliu šunis :D tik ne tokius pavojingus :D

    niekadossalyje.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, ir aš myliu šunis, kurie nėra pavojingi :D

      Panaikinti